Затверджено:
Директор школи
____________ А.М.Камянська
01
лютого 2017 р.
ПЛАН РОБОТИ
Шкільного клубу підприємництва
«Junior-B»
на 2017 рік
Лютий
|
||||||
№ з/п
|
Зміст і форми роботи
|
Термін проведення
|
Відповідальні
|
|||
1
|
«Створення Шкільного клубу
підприємництва» - засідання з елементами тренінгу
Затвердження Статуту та Плану
роботи на 2017 рік
|
8 лютого
8 лютого
|
Гришельова Т.І.,
Іванова Ю.М.
Камянська А.М.
|
|||
2
|
Оголошення
конкурсу «Логотип клубу»
|
до 6 лютого
|
Гришельова Т.І.
|
|||
3
|
Оголошення
конкурсу «Рекламний слоган клубу»
|
до 6 лютого
|
Гришельова Т.І.
|
|||
4
|
Створення блогу,
який є інтернет-платформою проекту
|
до 6 лютого
|
Гришельова Т.І.
|
|||
5
|
Розробка проекту
статуту Клубу.
|
до 6 лютого
|
Гришельова Т.І.
|
|||
6
|
«Розбуди в собі
лідера» - тренінгове заняття.
Чергова нарада
членів клубу. Розподіл обов’язків.
|
15 лютого
|
Гришельова Т.І.
Іванова Ю.М.
|
|||
7
|
Проект
«Запорізький ярмарок»
|
22 лютого
|
Рада клубу
|
|||
Березень
|
||||||
1
|
«Вчимося бути
підприємцями» - тренінгове заняття
Тестування
«Особиста здатність до підприємництва»
|
1 березня
|
Гришельова Т.І.
|
|||
2
|
«Пізнай себе – і
тебе знатимуть інші» - психологічний тренінг
|
15 березня
|
Іванова Ю.М.
|
|||
3
|
Екологічний
проект «Земля у нас одна»
|
22 березня
|
Рада клубу
|
|||
4
|
«Гроші – добро чи
зло?» - дебати
|
29 березня
|
Гришельова Т.І.
|
|||
Квітень
|
||||||
1
|
Тренінгове
заняття для батьків «Професійний вибір»
|
5 квітня
|
Іванова Ю.О.
|
|||
2
|
Зустріч із
підприємцями нашого села
|
12 квітня
|
Гришельова Т.І.
|
|||
3
|
Проект «День
підприємця»
|
21 квітня
|
Рада клубу
|
|||
4
|
Створення відео
репортажу «Наші випускники, які досягли успіху»
|
до 28 квітня
|
Пресслужба клубу
|
|||
Травень
|
||||||
1
|
Захист проекту
«Моя майбутня професія»
|
5 травня
|
Гришельова Т.І.
|
|||
2
|
«Лідер ХХІ ст..»
- конкурсна гра
|
12 травня
|
Гришельова Т.І.
|
|||
3
|
Загальні збори
клубу. Підведення підсумків роботи за місяць
|
19 травня
|
Рада клубу
|
|||
4
|
Наша назва:
"Junior-B"
Скорочено від "Biznes junior"
(юні бізнесмени, підприємці).
В назві сконцентрована кінцева мета нашого проекту розвивати компетенції підприємливої особистості.
Наш логотип:
Представлений логотип символізує наше бачення світлого
майбутнього країни через реалізацію наших планів у проекті!
Наш девіз: «Ми
підприємці просто клас, в житті в нас буде все гаразд!»
Логотип
складається з:
графічної частини, що
символізує мету і цілі проекту, а також єдність історичної, культурної та
духовної спадщини рідного краю;
словесної частини
логотипу, де назва "Шкільний
клуб підприємництва "Junior-B" виконано
стилізованим шрифтом, що підкреслює міцне коріння нашої держави.
Кольори логотипу:
Ø жовтий - колір національного прапору України,
колір пшеничного поля, соняшникового поля, що символізує наш хліборобський край.
Цей колір – надія і очікування більшого щастя, прагнення до нового, сучасного,
що розвивається.
Ø блакитний – колір національного прапору України;
істина, віра, духовне та інтелектуальне життя,
дипломатія. Він уособлює собою узи, якими людина пов’язує себе з оточуючими;
об’єднання, почуття спільності.
Ø червоний - символізує життєву силу, активність, прагнення отримувати результати і домагатися
успіху, волю до перемоги
Ø зелений - символізує інтелект, розум, юність, діяльну волю, завзятість та
цілеспрямованість;
Значення елементів:
Форма логотипу - коло, що є символом єдності команди, прагнення до
вдосконалення та динамічності.
Символічні
люди – це команда ШКП, об’єднання молодих, ініціативних та
підприємливих юнаків та дівчат.
Долоні
– це наші керівники, опікуни, куратори, партнери.
Промені Сонця – символізує надію на світле майбутнє України.
Сім
золотих зірок – символізує наше прагнення до перемоги, натхнення і досконалість наших
помислів.
Шановні однодумці-клубівці і Ваші опікуни Тетяна і Юлія! Я у захваті від Вашого високого старту в рамках проекту "ШАП". Логотип - Супер! Девіз - Клас!Блог - Шедевр! Приємно мати справу з професіоналами! Успіху! Перемог!З повагою, Світлана Кушнікова, обласний коодинатор проекту, ДОІППО, каб.208, кафедра виховання та культури здоров'я.
ВідповістиВидалити